Toate produsele prezentate în catalogul nostru au garanţia producătorului. Baza alcătuirii unei reclamaţii constă în foaia de garanţie ce trebuie returnată la DIPOL. Dacă un produs nu beneficiază de această fisa, este suficientă o copie a chitanţei sau facturii.
Centrul de service se găsește în:
Strada Ghica Tei nr. 81
Sector 2,
Bucuresti
Tel: +4031.428.10.05
Centrul de service se găsește în:
Strada Ghica Tei nr. 81
Sector 2,
Bucuresti
Tel: +4031.428.10.05
1. Garantia DIPOL - Termeni si Conditii
1.1.
Perioada standard de garanţie și de exploatare a produselor este de 24 de luni de la data vânzării (cu excepţia soldurilor în care perioada de garanție este specificată separat). Excepție o fac produsele Hikvision și Routerboard care vin cu garanție de 12 luni dată de producător.
1.2.
Toate etichetele şi sigiliile de garanţie trebuie să fie complete şi intacte.
1.3.
Garanţia nu acoperă daunele datorate accidentelor sau utilizării incorecte a produselor (exemplu: șoc mecanic, defecte cauzate de umiditate excedentă/ apă sau alte lichide în aparat). De asemenea, garanţia nu acoperă produsele modificate de utilizator, de exemplu cu conectori tăiaţi sau modificaţi sau produse utilizate cu alte surse decât cele cu care au venit însoțite.
1.4.
Garanţia nu acoperă daunele cauzate de lovituri de fulger sau de probleme apărute din cauza alimentării incorecte, inclusiv a daunelor cauzate de defecţiuni de alimentare necorespunzătoare (căderi şi vârfuri de tensiune, alimentare cu altă sursă decat cea inclusă în ).
1.5.
Aparatele cu software modificat şi nerecomandat de producători nu sunt acoperite de garanţie.
1.6.
Reclamaţia trebuie să includă cel puţin Formularul de Reclamaţie ce trebuie completat în totalitate. Produsul vizat trebuie să fie însoţit de toate manualele de instrucţiuni, accesorii şi trebuie împachetat corespunzător.
1.7.
Reclamaţia nu va avea efect dacă formularul nu este completat corect, în special dacă nu sunt menţionate problemele produsului, sau dacă produsul nu este împachetat corespunzător punctului 1.6.
1.8.
Compania DIPOL îşi păstrează dreptul de a efectua reparaţii plătite, informând Clientul în timp util în astfel de situaţii - în cazul în care se descoperă că produsul a fost utilizat necorespunzător şi mai ales în cazurile în care daunele au survenit în urma uneia din situatiile descrise la pct 1.3-1.5, reparaţiile vor fi suportate de client.
1.9.
Compania DIPOL nu este responsabilă pentru pierderile materiale ce pot fi cauzate de defectarea sau întreruperea funcţionării produsului vândut - în special echipamentul, partea de hardware şi de software a instalaţiilor CCTV, a sistemelor de supraveghere şi alarmă.
1.10.
Software-ul este vândut "As-Is" ("ca atare") fără nici un fel garanţie sau posibilitatea de returnare pentru despăgubire în legătură cu operarea şi funcţionarea. Nu există garanţia unei instalări sau funcţionari adecvate sau funcţionări cu alte tipuri de software folosit.
1.11.
Nu este garantată compatibilitatea dintre produsele vândute şi alte produse.
1.12. Repeater-ele nu beneficiază de nici un fel de garanţie în cazul în care nu sunt montate de către personal autorizat.
Perioada standard de garanţie și de exploatare a produselor este de 24 de luni de la data vânzării (cu excepţia soldurilor în care perioada de garanție este specificată separat). Excepție o fac produsele Hikvision și Routerboard care vin cu garanție de 12 luni dată de producător.
1.2.
Toate etichetele şi sigiliile de garanţie trebuie să fie complete şi intacte.
1.3.
Garanţia nu acoperă daunele datorate accidentelor sau utilizării incorecte a produselor (exemplu: șoc mecanic, defecte cauzate de umiditate excedentă/ apă sau alte lichide în aparat). De asemenea, garanţia nu acoperă produsele modificate de utilizator, de exemplu cu conectori tăiaţi sau modificaţi sau produse utilizate cu alte surse decât cele cu care au venit însoțite.
1.4.
Garanţia nu acoperă daunele cauzate de lovituri de fulger sau de probleme apărute din cauza alimentării incorecte, inclusiv a daunelor cauzate de defecţiuni de alimentare necorespunzătoare (căderi şi vârfuri de tensiune, alimentare cu altă sursă decat cea inclusă în ).
1.5.
Aparatele cu software modificat şi nerecomandat de producători nu sunt acoperite de garanţie.
1.6.
Reclamaţia trebuie să includă cel puţin Formularul de Reclamaţie ce trebuie completat în totalitate. Produsul vizat trebuie să fie însoţit de toate manualele de instrucţiuni, accesorii şi trebuie împachetat corespunzător.
1.7.
Reclamaţia nu va avea efect dacă formularul nu este completat corect, în special dacă nu sunt menţionate problemele produsului, sau dacă produsul nu este împachetat corespunzător punctului 1.6.
1.8.
Compania DIPOL îşi păstrează dreptul de a efectua reparaţii plătite, informând Clientul în timp util în astfel de situaţii - în cazul în care se descoperă că produsul a fost utilizat necorespunzător şi mai ales în cazurile în care daunele au survenit în urma uneia din situatiile descrise la pct 1.3-1.5, reparaţiile vor fi suportate de client.
1.9.
Compania DIPOL nu este responsabilă pentru pierderile materiale ce pot fi cauzate de defectarea sau întreruperea funcţionării produsului vândut - în special echipamentul, partea de hardware şi de software a instalaţiilor CCTV, a sistemelor de supraveghere şi alarmă.
1.10.
Software-ul este vândut "As-Is" ("ca atare") fără nici un fel garanţie sau posibilitatea de returnare pentru despăgubire în legătură cu operarea şi funcţionarea. Nu există garanţia unei instalări sau funcţionari adecvate sau funcţionări cu alte tipuri de software folosit.
1.11.
Nu este garantată compatibilitatea dintre produsele vândute şi alte produse.
1.12. Repeater-ele nu beneficiază de nici un fel de garanţie în cazul în care nu sunt montate de către personal autorizat.
2. Reclamaţii - detalii procedurale
2.1. Probleme de livrare.
2.1.1.
Livrările nu sunt asigurate (pentru livrări asigurate vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin email).
2.1.2.
Clientul trebuie să verifice întotdeauna coletele şi conţinutul acestora în momentul livrării, în prezenţa curierului.
2.1.3.
În cazul unor defecte vizible ale coletului (ce pot duce la bănuiala că produsul aflat în interior poate fi deteriorat sau poate lipsi), coletul nu trebuie acceptat şi pe foaia de expediţie trebuie notate defectele, deteriorările sau lipsa produsului.
2.1.4
La acceptarea produsului livrat, clientul trebuie să despacheteze coletul în prezenţa curierului şi să inspecteze condiţia fizică a produselor. În cazul unor deteriorări, trebuie completat un formular de reclamaţii (oferit de curier). O copie a formularului este preluată de curier, iar cealaltă trebuie trimisă imediat prin e-mail la shop@dipolnet.ro.
2.1.5.
Dacă după primirea coletului clientul observă că acesta nu conține produsele facturate atunci acesta este obligat să anunțe cât mai repede posibil această situație la telefon +4031.428.10.05 sau prin mail cu o descriere căt mai amănunțită la mailul nostru
2.1.1.
Livrările nu sunt asigurate (pentru livrări asigurate vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin email).
2.1.2.
Clientul trebuie să verifice întotdeauna coletele şi conţinutul acestora în momentul livrării, în prezenţa curierului.
2.1.3.
În cazul unor defecte vizible ale coletului (ce pot duce la bănuiala că produsul aflat în interior poate fi deteriorat sau poate lipsi), coletul nu trebuie acceptat şi pe foaia de expediţie trebuie notate defectele, deteriorările sau lipsa produsului.
2.1.4
La acceptarea produsului livrat, clientul trebuie să despacheteze coletul în prezenţa curierului şi să inspecteze condiţia fizică a produselor. În cazul unor deteriorări, trebuie completat un formular de reclamaţii (oferit de curier). O copie a formularului este preluată de curier, iar cealaltă trebuie trimisă imediat prin e-mail la shop@dipolnet.ro.
2.1.5.
Dacă după primirea coletului clientul observă că acesta nu conține produsele facturate atunci acesta este obligat să anunțe cât mai repede posibil această situație la telefon +4031.428.10.05 sau prin mail cu o descriere căt mai amănunțită la mailul nostru
2.2. Politică de returnare.
2.2.1
Clientul are dreptul de a returna produsele achiziţionate în urma unei livrări efectuate de DIPOL în maxim 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazute in OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condiţiile în care produsele nu au fost folosite şi se află în ambalajele originale, nedesfăcute. Produsele achizitionate de societati comerciale NU fac obiectul acestei legi, deasemeni nici produsele care nu sunt in stoc si se aduc pe comanda speciala sau produsele livrate personal. Costul produselor va fi rambursat cumparatorului in termen de maxim 14 de zile de la primirea primirea cererii de retur.
2.2.2.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.
2.2.3
Rambursarea vor fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul 2.2.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.
2.2.4
Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanţa originală, fişa de garanţie (dacă a fost emisă) împreună cu formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client.
2.2.5
Produsele returnate trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia originala a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește 2.2.3). Pe ambalaj, vă rugăm sa specificați mare PRODUS RETUR.
2.2.6
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
2.2.7
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
2.2.1
Clientul are dreptul de a returna produsele achiziţionate în urma unei livrări efectuate de DIPOL în maxim 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazute in OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condiţiile în care produsele nu au fost folosite şi se află în ambalajele originale, nedesfăcute. Produsele achizitionate de societati comerciale NU fac obiectul acestei legi, deasemeni nici produsele care nu sunt in stoc si se aduc pe comanda speciala sau produsele livrate personal. Costul produselor va fi rambursat cumparatorului in termen de maxim 14 de zile de la primirea primirea cererii de retur.
2.2.2.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.
2.2.3
Rambursarea vor fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul 2.2.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.
2.2.4
Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanţa originală, fişa de garanţie (dacă a fost emisă) împreună cu formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client.
2.2.5
Produsele returnate trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia originala a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește 2.2.3). Pe ambalaj, vă rugăm sa specificați mare PRODUS RETUR.
2.2.6
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
2.2.7
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
2.3. Produse defecte
2.3.1. Defectele observate înaintea punerii în funcţiune.
2.3.1.1.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.
2.3.1.2.
Dacă imediat după livrare (dar nu după mai mult de 48 de ore), produsul prezintă defecte (exemplu: noul produs nu funcţionează corespunzător), rugăm clientul să se prezinte cu produsul la sediul Dipol sau după consultarea în prealabil cu personalul de la departamentul de service să trimită coletul prin servicii de curierat. Date de contact departament service shop@dipolnet.ro sau tel. +4 0742.14.57.58.
Adresă departament service: Str. Ghica Tei nr. 81, Sector 2, București.
DIPOL nu ridică coletele trimise pe cheltuială proprie în lipsa unui acord cu centrul de service.
2.3.1.3.
Produsul trebuie trimis înapoi în ambalajul original, împachetat cu atenţie, cu formularul de garanție completat în totalitate, copii ale documentelor de vânzare şi fişa de garanţie (dacă a fost emisă). Coletul trebuie să fie neapărat marcat cu "RETUR-SERVICE".
2.3.1.4.
Dacă produsul nu se poate repara și nu prezintă semne de utilizare, este complet, iar ambalajul este în condiţii bune, îl vom schimba cu acelaşi produs în stare de funcţionare, costul transportului fiind acoperit de către Dipol. Dacă un schimb de acest gen nu este posibil, banii vor fi returnaţi.
2.3.1.4.
Când produsul prezintă semne de uzură sau nu este complet, ambalajele sunt deteriorate, sau există alte motive ce nu permit un schimb, produsul va fi reparat în maxim 15 zile şi trimis înapoi clientului, costul transportului fiind acoperit de către Dipol.
2.3.1.6.
Pentru o determinare cât mai rapidă a defecțiunii vă rugăm să completați cât mai bine posibil Formularul de Reclamaţii.
2.3.1. Defectele observate înaintea punerii în funcţiune.
2.3.1.1.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.
2.3.1.2.
Dacă imediat după livrare (dar nu după mai mult de 48 de ore), produsul prezintă defecte (exemplu: noul produs nu funcţionează corespunzător), rugăm clientul să se prezinte cu produsul la sediul Dipol sau după consultarea în prealabil cu personalul de la departamentul de service să trimită coletul prin servicii de curierat. Date de contact departament service shop@dipolnet.ro sau tel. +4 0742.14.57.58.
Adresă departament service: Str. Ghica Tei nr. 81, Sector 2, București.
DIPOL nu ridică coletele trimise pe cheltuială proprie în lipsa unui acord cu centrul de service.
2.3.1.3.
Produsul trebuie trimis înapoi în ambalajul original, împachetat cu atenţie, cu formularul de garanție completat în totalitate, copii ale documentelor de vânzare şi fişa de garanţie (dacă a fost emisă). Coletul trebuie să fie neapărat marcat cu "RETUR-SERVICE".
2.3.1.4.
Dacă produsul nu se poate repara și nu prezintă semne de utilizare, este complet, iar ambalajul este în condiţii bune, îl vom schimba cu acelaşi produs în stare de funcţionare, costul transportului fiind acoperit de către Dipol. Dacă un schimb de acest gen nu este posibil, banii vor fi returnaţi.
2.3.1.4.
Când produsul prezintă semne de uzură sau nu este complet, ambalajele sunt deteriorate, sau există alte motive ce nu permit un schimb, produsul va fi reparat în maxim 15 zile şi trimis înapoi clientului, costul transportului fiind acoperit de către Dipol.
2.3.1.6.
Pentru o determinare cât mai rapidă a defecțiunii vă rugăm să completați cât mai bine posibil Formularul de Reclamaţii.
2.3.2. Deteriorările apărute în timpul exploatării.
2.3.2.1.
Când produsul deteriorat este trimis pentru reparaţii în garanţie (adică atunci când deteriorarea este rezultatul unei avarii interioare şi nu rezultatul unei influențe externe), Clientul este obligat să trimită produsul pe cheltuiala sa. Produsele trimise către DIPOL cu ramburs sau plată la destinatar nu vor fi ridicate, decât în cazul în acest fapt a fost convenit cu departamentul de service în prealabil.
Date de contact departament service shop@dipolnet.ro sau tel. +4031.428.10.05.
Adresă departament service: Str. Ghica Tei nr. 81, Sector 2, București.
2.3.2.2.
Dacă produsul nu se califica pentru reparaţii în condiții de garanţie, clientul va fi notificat si va hotărî dacă dorește să suporte costurile de reparație sau dorește returnarea produsului nereparat.
2.3.2.3.
În cazul în care produsul se dovedeşte a fi în stare bună de funcţionare, iar defectul semnalat a fost cauzat de manipulare/instalare incorectă, produsul va fi returnat clientului pe cheltuiala sa, împreună cu costurile adiţionale de service/testare, între 10 şi 100 RON, în funcţie de timpul și complexitatea depanării.
2.3.2.4.
Echipamentele trebuie trimise înapoi complete (de exemplu: la un receptor SAT defect, aşteptăm să primim şi telecomanda acestuia şi accesoriile). Toate elementele trebuie împachetate cu atenţie, în ambalajele originale, şi însoţite de Formularul de Reclamaţii, copii ale documentelor de vânzare şi fişa de garanţie (dacă a fost emisă). Coletul trebuie să fie neapărat marcat cu "RETUR-SERVICE".
2.3.2.5.
Scrisoarea de reclamaţie trebuie să includă cel puţin Formularul de Reclamaţii, ce trebuie completat în totalitate.
2.3.2.6.
În cazul reclamaţiilor justificate, produsul va fi reparat în maxim 15 zile de la data recepției în service şi trimis înapoi Clientului, costul transportului fiind acoperit de către Dipol.
2.3.2.7.
Când produsul nu poate fi reparat sau schimbat cu unul nou, contravaloarea produsului va fi returnată.
2.3.2.1.
Când produsul deteriorat este trimis pentru reparaţii în garanţie (adică atunci când deteriorarea este rezultatul unei avarii interioare şi nu rezultatul unei influențe externe), Clientul este obligat să trimită produsul pe cheltuiala sa. Produsele trimise către DIPOL cu ramburs sau plată la destinatar nu vor fi ridicate, decât în cazul în acest fapt a fost convenit cu departamentul de service în prealabil.
Date de contact departament service shop@dipolnet.ro sau tel. +4031.428.10.05.
Adresă departament service: Str. Ghica Tei nr. 81, Sector 2, București.
2.3.2.2.
Dacă produsul nu se califica pentru reparaţii în condiții de garanţie, clientul va fi notificat si va hotărî dacă dorește să suporte costurile de reparație sau dorește returnarea produsului nereparat.
2.3.2.3.
În cazul în care produsul se dovedeşte a fi în stare bună de funcţionare, iar defectul semnalat a fost cauzat de manipulare/instalare incorectă, produsul va fi returnat clientului pe cheltuiala sa, împreună cu costurile adiţionale de service/testare, între 10 şi 100 RON, în funcţie de timpul și complexitatea depanării.
2.3.2.4.
Echipamentele trebuie trimise înapoi complete (de exemplu: la un receptor SAT defect, aşteptăm să primim şi telecomanda acestuia şi accesoriile). Toate elementele trebuie împachetate cu atenţie, în ambalajele originale, şi însoţite de Formularul de Reclamaţii, copii ale documentelor de vânzare şi fişa de garanţie (dacă a fost emisă). Coletul trebuie să fie neapărat marcat cu "RETUR-SERVICE".
2.3.2.5.
Scrisoarea de reclamaţie trebuie să includă cel puţin Formularul de Reclamaţii, ce trebuie completat în totalitate.
2.3.2.6.
În cazul reclamaţiilor justificate, produsul va fi reparat în maxim 15 zile de la data recepției în service şi trimis înapoi Clientului, costul transportului fiind acoperit de către Dipol.
2.3.2.7.
Când produsul nu poate fi reparat sau schimbat cu unul nou, contravaloarea produsului va fi returnată.
Telefonul consumatorului 0219551 precum și alte informații se găsesc pe pagina ANPC