A.
Politică de returnare.
A.1
Clientul are dreptul de a returna produsele achiziţionate în urma unei livrări efectuate de DIPOL în maxim 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazute in OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condiţiile în care produsele nu au fost folosite şi se află în ambalajele originale, nedesfăcute. Produsele achizitionate de societati comerciale NU fac obiectul acestei legi, deasemeni nici produsele care nu sunt in stoc si se aduc pe comanda speciala sau produsele livrate personal. Costul produselor va fi rambursat cumparatorului in termen de maxim 14 de zile de la primirea primirea cererii de retur.
A.2.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.
A.3
Rambursarea vor fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul A.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.
A.4
Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanţa originală, fişa de garanţie (dacă a fost emisă) împreună cu
formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client.
A.5
Produsele returnate trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia originala a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește A.3). Pe ambalaj, vă rugăm sa specificați mare
PRODUS RETUR.
A.6
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
A.7
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.