Cum cumpăraţi?

1. Cum găsiţi produsul dorit?
  • Magazinul este împărţit în mai multe categorii principale: Antene, SAT/TV, CCTV, IP CCTV, LAN/WLAN, fibră optică, cabluri şi instalaţii.
  • Alegeţi categoria dând un click pe numele acesteia în meniul de sus .
  • Alegând categoria, vi se vor oferi subcategoriile, cu produsele aferente.
  • Selectând (dând click) diferitele grupe de produse vă puteţi concentra pe game specifice de produse. Pentru a reveni la categoria principală, folosiţi calea de navigare din stânga, de sub logo-ul companiei, sau puteţi selecta din nou categoria şi subcategoria.
  • Dând click pe poza, codul sau numele produsului puteţi accesa informaţiile detaliate ale acestuia (fişa de catalog).
  • Un alt mod de a căuta un anumit produs este prin folosirea motorului de căutare. Introduceţi un cuvânt-cheie, cod al unui produs, sau nume şi daţi click pe "CĂUTARE". Ca rezultat, veţi primi o listă de produse (dacă vor fi găsite, conform criteriilor).
  • Puteţi să adresaţi cereri directe companiei DIPOL, cu ajutorul unui nou plug-in. Detalii aici.
1. Cum găsiţi produsul dorit?
  • Magazinul este împărţit în mai multe categorii principale: Antene, SAT/TV, CCTV, IP CCTV, LAN/WLAN, fibră optică, cabluri şi instalaţii.
  • Alegeţi categoria dând un click pe numele acesteia în meniul de sus .
  • Alegând categoria, vi se vor oferi subcategoriile, cu produsele aferente.
  • Selectând (dând click) diferitele grupe de produse vă puteţi concentra pe game specifice de produse. Pentru a reveni la categoria principală, folosiţi calea de navigare din stânga, de sub logo-ul companiei, sau puteţi selecta din nou categoria şi subcategoria.
  • Dând click pe poza, codul sau numele produsului puteţi accesa informaţiile detaliate ale acestuia (fişa de catalog).
  • Un alt mod de a căuta un anumit produs este prin folosirea motorului de căutare. Introduceţi un cuvânt-cheie, cod al unui produs, sau nume şi daţi click pe "CĂUTARE". Ca rezultat, veţi primi o listă de produse (dacă vor fi găsite, conform criteriilor).
2. Cum plasaţi comanda?
  • Când aţi găsit produsul dorit, introduceţi numărul de bucăţi pe care doriţi să le cumpăraţi (presetat: 1), şi apoi daţi click pe iconiţa cu coşul de cumpărături.
  • Sub iconiţa cu coşul există o iconiţă în formă de stea, care adaugă produsul la favorite. Daţi click pe ea dacă plănuiţi să achizitionaţi produsul în viitor, vă va ajuta la următoarele comenzi. Pentru a utiliza această funcţie, va trebui să vă logaţi.
  • În cazul în care un produs nu este disponibil, în locul iconiţei cu coş va apărea o iconiţă în formă de câine (căine de pază). După ce daţi click pe această iconiţă, veţi fi informat pe email în momentul în care produsul va fi din nou disponibil.Pentru a utiliza această funcţie, va trebui să vă logaţi.
  • În orice moment puteţi verifica ce conţine coşul dumneavoastră dând click pe "COŞUL MEU" (în partea de sus a site-ului) şi să modificaţi conţinutul după cum doriţi.
3. Cum finalizaţi comanda?
  • Daţi click pe butoanele "COŞUL MEU" sau "CASĂ" pentru a verifica ce conţine coşul. În partea de jos a listei veţi găsi valoarea totală a comenzii. Aici mai puteţi să modificaţi conţinutul coşului.
  • Apăsănd butonul "MAI DEPARTE", veţi ajunge la pagina de "LOGARE", în cazul în care nu v-aţi logat înainte. Vă rugăm să vă logaţi sau, în cazul în care sunteţi client nou, să vă înregistraţi.
  • După ce daţi click pe "LOGARE", veţi vedea din nou ce conţine coşul dumneavoastră.
  • După ce daţi click pe "MAI DEPARTE", veţi completa datele pe următoarea pagina, acestea sunt necesare pentru a procesa comanda. Datele acestea sunt, printre altele: adresa de livrare, tipul de document de vânzare, datele de facturare şi metoda de plată.
  • Daţi click pe "MAI DEPARTE" pentru a vedea comanda.
  • Dacă valorile şi datele sunt corecte, vă rugam să daţi click pe "FINALIZARE" pentru a accepta comanda. Următoarea pagină va conţine factura proformă şi numărul comenzii. Puteţi deschide şi salva factura proformă (utilă achitarea în avans).
  • Progresul comenzii poate fi urmărit printru-un click pe butonul "COMENZI" din colţul dreapta-sus al site-ului.
4. Cum puteţi plasa comenzi cu ridicarea din magazinul Dipol?
  • Comenzile plasate în magazinul nostru virtual, sunt preluate de depozitul Dipol din Busureşti.
  • Comenzile pot fi ridicate şi direct din sediul nostru.
  • Adresa noastră o găsiţi pe pagina de CONTACT.