COŞUL MEU
Coşul este gol

CUMPĂRĂTURI

Regulament

Termeni şi condiţii pentru vânzările online DIPOL
Prin plasarea unei comenzi confirmaţi că aveţi peste 18 ani şi că sunteţi de acord cu termenii şi condiţiile listate mai jos:
Proprietarul magazinului:
Dipol Connect SRL
România, 023702 Bucureşti
Bd. Ghica Tei nr. 81
tel: +40 742.14.57.58
Internet: www.dipolnet.ro
CIF: RO 26051890
Cont bancar:
IBAN: RO88 OTPV 1300 0033 1724 RO01
OTP Bank
Toate preţurile includ TVA 24% Pentru a comanda produse care nu se află în stoc, vă rugăm să ne contactaţi.

1. Comanda.

1.1.
Comanda plasata de către client în magazinul virtual este prelucrată de sucursala Bucureşti.

1.2.
Modul de folosire a magazinului virtual este descris în secţiunea Cumpărături la categoria Cum cumpăr?.

2. Completarea comenzii.

2.1.
După confirmarea comenzii, se începe prelucrarea acesteia. Clientul este informat despre starea comenzii prin e-mail. În plus, clientul poate verifica starea comenzii pe pagina DIPOL la Contul meu.

2.2.
În cazul plăţii în avans, clientul este rugat să achite imediat după lansarea comenzii. La finalizarea comenzii, clientul poate deschide şi salva fişierul factură proformă, care conţine detalii despre facturare. Fişierul mai este disponibil şi la categoria Contul meu.
Comanda se finalizează la confirmarea încasării sumei de către bancă (poate dura până la 3 zile lucrătoare). Dacă factura nu este încasată în cel mult trei zile, comanda va fi anulată.
3. Anularea comenzii.

3.1.
Se poate anula o comandă doar dacă aceasta este în stadiu incipient. Pentru a face asta, clientul va trebui să sune la +40 742.14.57.58, de luni până vineri între orele 9:00-18:00.

3.2.
Comenzile care au fost confirmate şi trimise nu se mai pot anula.

3.3
Orice comanda este valabila 14 zile. În cazul alegerii opţiunii de "plată în avans", comenzile neachitate în 14 zile vor fi anulate automat după această perioadă. Aceeaşi condiţie se aplică şi la opţiunea "ridicare de la sediu".
4. Timp procesare comandă.

4.1.
Facem tot posibilul să onorăm comenzile cât se poate de repede, dar nu lucrăm sâmbăta şi duminica. Comenzile plasate vineri şi în timpul week-endului vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.

4.2.
Produsele care se află în stoc vor fi trimise în maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii.

4.3.
Pentru produsele care nu se află în stoc:

* în cazul comenzilor cu valoare mai mare de 2000 lei, timpul de livrare este de maxim 14 zile.

* pentru comenzi mai mici, timpul de livrare depinde de următorul transport în care se pot include articolele dorite.
5. Modalitatea de livrare şi costurile de transport.

5.1.
Colaboram doar cu firme consacrate de curierat. Timpul de livrare depinde de firma de curierat.

5.2.
Produsele cu dimensiuni atipice (stâlpi de 2.5 m şi unele antene TV) care nu se trimit sunt marcate pe site cu un "camion tăiat" şi notate "Pentru ridicare personală". Comandând astfel de articole, clientul este de acord să ridice personal marfa de la sediul nostru.

5.3.
Costurile de transport vor fi calculate dupa plasarea comenzii. Clientul va fi informat asupra costurilor în maxim 2 zile lucrătoare, prin e-mail.
6. Plângeri.

6.1.
Toate articolele din gama noastră sunt acoperite de garanția producătorului de 24 de luni, cu excepția produselor pentru care producătorul oferă o perioadă de garanție mai scurtă (produse Hikvision și Mikrotik beneficiază de garanție de 12 luni). Produsele din solduri și cele reambalate beneficiază de garanție de 12 luni.
Detalii despre perioada de garanție sunt plasate pe partea de sus a garanției fiecărui articol.

6.2.
Dacă la primirea unui produs(e), constataţi defecte tehnice cauzate de o eventuală deteriorare mecanică din timpul livrării, sau conţinutul nu coincide cu comanda consultaţi Politica de returnare şi de reclamaţii.

6.3.
Dacă plângerea este justificată, produsul va fi înlocuit cu un produs nou şi cheltuielile de transport vor fi preluate de către noi.
Dacă înlocuirea produsului nu este posibilă, atunci vă vom returna suma plătită, în acest scop vă rugăm să ne comunicaţi şi numărul dvs. de cont.

7. Politică de returnare.

7.1
Clientul are dreptul de a returna produsele achiziţionate în urma unei livrări efectuate de DIPOL în maxim 14 zile, in cazul comertului la distanta, prevazute in OUG 34/2014, fără a oferi vreun motiv. Acceptăm returnarea produsului în condiţiile în care produsele nu au fost folosite şi se află în ambalajele originale, nedesfăcute. Produsele achizitionate de societati comerciale NU fac obiectul acestei legi, deasemeni nici produsele care nu sunt in stoc si se aduc pe comanda speciala sau produsele livrate personal. Costul produselor va fi rambursat cumparatorului in termen de maxim 14 de zile de la primirea primirea cererii de retur.

7.2.
Clientul are dreptul de a despacheta produsul achiziționat pentru a verifica dacă produsul este conform specificațiilor de pe site.

7.3
Rambursarea vor fi acceptată cu condiția ca produsele să nu prezinte urme de utilizare ce depășesc condițiile din punctul 7.2. și sunt în ambalajul original, nedeteriorat.

7.4
Bunurile returnate vor fi trimise pe cheltuiala clientului, cu factura și chitanţa originală, fişa de garanţie (dacă a fost emisă) împreună cu formularul de retur produse cu specificarea dacă suma va fi folosită pe post de credit la următoarea comandă sau dacă va fi returnată în contul bancar specificat de Client.

7.5
Produsele returnate trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia originala a produsului. (nu lipiți scotch sau alte etichete pe cutii, aceste acțiuni duc la deteriorarea ambalajului - citește 7.3). Pe ambalaj, vă rugăm sa specificați mare PRODUS RETUR.

7.6
Nerespectarea acestor conditii poate duce la aplicarea unui comision de readucere la conformitate sau refuzarea cererii de retur. Acest decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

7.7
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a) contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de
către profesionist;
b) furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d) furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f) furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
g) furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
h) contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de consumator sau furnizează alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare;
i) furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j) furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k) contractele încheiate în cadrul unei licitaţii;
l) prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de mărfuri, închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractul prevede o dată sau o perioadă de executare specifică;
m) furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
8. Confidenţialitate.

8.1.
Informaţiile personale şi ale companiei sunt tratate cu confidenţialitate. Toate datele introduse sunt folosite numai pentru procesul de comandă, livrare şi facturare şi sunt protejate.
9. Documents in electronic form.

9.1.
In the My Account section the Customer has access to their orders and pro-forma and VAT invoices in the form of PDF files.

9.2.
All pro-forma and VAT invoices issued in electronic form by DIPOL are with the company's qualified signature issued by Certum Level IV CA.

9.3.
Customers can install on their computers the certificate issued by the Certum Certification Authority to DIPOL company and verify the authenticity of the documents with the signature.
The installation procedure is described on the Installation of certificate for documents page.
 
 
Regulamentul | Reclamaţii | Download | Cookies | SitemapToate drepturile rezervate © 1996-2016 DIPOL sp.j.