COŞUL MEU
Coşul este gol

Supraveghere video

HIKVISION

SADP - aplicaţia pentru managementul echipamentelor de supraveghere Hikvision
SADP (Protocol de Căutare Activă a Dispozitivelor) este un program gratuit și ușor de folosit necesar pentru căutarea camerelor IP Hikvision și a DVR-urilor/NVR-urilor Hikvision în rețeaua locală. Instrumentul de căutare online poate fi, de asemenea, utilizat pentru pentru modificarea setărilor de reţea şi a parolei (modificare şi recuperare) ale echipamentelor Hikvision. Programul poate rezolva şi probleme legate de conflicte IP (ce pot apărea în cazul mai multor echipamente noi simultan), chiar și în aceeași clasă de rețea. Programul funcţionează cu sistemele de operare Microsoft Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows 2008 - 32/64-bit, Windows XP, Windows 2003 - 32-bit.
1. Instalare
SADP arhivat în WinZIP esteAICI. După descărcarea acestuia pe HDD, programul trebuie dezarhivat și instalat. Înainte de rularea aplicației, este necesară instalarea WinPcap-ului. Acest set de librării pentru Windows permit accesul către pachetele din rețea, evitând layer-ele superioare ale rețelei. Software-ul WinPcap arhivat în WinZIP poate fi găsit AICI.
2. Căutarea dispozitivelor active
După rularea programului, SADP scanează automat rețeaua locală în căutarea unor noi dispozitive conectate, acestea fiind mai apoi afișate în fereastra principală. Lista cu noile dispozitive conectate este reînnoită la fiecare 15 s, iar lista cu dispozitivele ce se deconectează este reîncărcata la 45 s. Utilizatorul poate, de asemenea, să încarce manual lista cu dispozitivele conectate folosind butonul Refresh. Fereastra principală afișează informațiile de bază privind parametrii de rețea ai dispozitivelor ca: tipul dispozitivului, adresa IP, porturile de comunicare, gateway, mask, adresă MAC etc. Informațiile suplimentare includ versiunea de firmware a dispozitivului, numele și serialul, starea de activare. Prin apăsarea butonului Save as excel, toate informațiile pot fi salvate ca document .xls. Programul îi permite utilizatorului să treacă cu ușurință în fereastra de logare, printr-un dublu-click pe dispozitiv, acesta deschizând automat fereastra prin intermediul unui web browser.
Fereastra principală a aplicației SADP
3. Activarea dispozitivelor cu SADP.
NVR-urile Hikvision cu versiuni de firmware mai noi de V3.3.0 și camerele cu versiuni de firmware mai noi de V5.3.0 contectate la rețea pentru prima dată sunt detectate de către aplicația SADP ca fiind "Inactive". Acest lucru are legătură cu protecția suplimentară introdusă de către Hikvision pentru a împiedica accesul persoanelor neautorizate. Pentru a activa un dispozitiv, utilizatorul trebuie să seteze o nouă parolă pentru contul "admin". Acest lucru poate fi făcut prin intermediul unui browser web la prima logare, prin intermediul aplicației SADP sau direct, cu ajutorul NVR-ului. Pentru a activa dispozitivul cu ajutorul aplicației SADP, utilizatorul trebuie să urmeze următorii pași:
  • să selecteze din aplicația SADP un dispozitiv inactiv (sau mai multe dispozitive inactive care trebuie activate simultan cu aceeași parolă),
  • să introducă o nouă parola și să confirme apăsând butonul OK.
Fereastra SADP cu porțiunea de Activarea a Dispozitivelor marcată cu linie roșie
Programul verifică automat și afișează calitatea parolei introduse. O parolă puternică trebuie să aibă 8 până la 16 caractere, printre care ar trebui să se numere şi cel puțin trei dintre următoarele tipuri: cifre, litere mici, litere mari, caractere speciale.
4. Modificarea parametrilor de rețea ai unui dispozitiv.
Pentru a modifica parametrii de rețea ai unui singur dispozitiv, utilizatorul trebuie să urmeze următorii pași:
  • din listă, să aleagă dispozitivul căruia vrea să îi modifice parametrii de rețea (lista parametrilor disponibili va fi afișată în partea dreaptă a ferestrei). În cazul selectării DHCP (funcția DHCP trebuie să fie suportată atât de dispozitiv, cât și de router) modificările posibile sunt limitate la port-ul SDK (standard: 8000) și port-ul HTTP (standardul: 80). Alți parametrii de rețea (ca adresa IP, masca sau gateway-ul), sunt setate automat de către server-ul DHCP. Similar, utilizarea adreselor IPv6 este posibilă doar dacă dispozitivele suportă aceste funcții;
  • cu funcția DHCP deazctivată, utilizatorul poate modifica toți parametrii manual (ca adresa IP, masca, gateway-ul etc.)
  • pentru a confirma modificările făcute, introduceți parola dispozitivului și apăsați butonul Save.
Fereastra SADP. Linia roșie marchează zona de configurare (porțiunea DHCP este inactivă)
Utilizatorul poate, de asemenea, să modifice parametrii de rețea ai mai multor dispozitive simultan. Pentru a face modificările în masă a parametrilor de rețea, utilizatorul trebuie să urmeze următorii pași:
  • să dea click pe unul dintre dispozitive și să tragă mouse-ul peste următoarele dispozitive;
  • în partea dreaptă a ferestrei de configurare să introducă adresa IP inițială (de exemplu, în cazul a trei dispozitive și adresa IP de start Start 192.168.1.64, următoarele adrese vor fi 192.168.1.65 și 192.168.1.66),
  • în mod opțional, poate bifa opțiunea "Enable DHCP in Batch" pentru a seta adresele IP, masca și gateway-urile în mod automat,
  • să confirme modificările făcute, să introducă parola dispozitivelor și să dea click pe butonul Save.
Fereastra SADP. Cadranul roșu marchează zona de configurare a unui grup de dispozitive
5. Revenirea la parolele implicite.
În cazul în care utilizatorul a pierdut sau a uitat parola, Hikvision vine cu două soluții de revenire la parolele implicite, în funcție de versiunea de firmware (pentru versiuni camerelor și a NVR-urilor mai noi de V3.3.0 sau V5.3.0, numai cea de-a doua metodă poate fi folosită).
Prima metodă:
Utilizatorul trebuie să selecteze dispozitivul din fereastra principală SADP. Dacă fereastră arată la fel ca în imaginea de mai jos, utilizatorul trebuie să urmeze acești pași:
  • să selecteze dispozitivul
  • să copieze data și ora din fereastra "Start Time" a SDP și serialul dispozitivului din câmpul "Device Serial NO:"
  • aceste date trebuie trimise la Departamentul Tehnic DIPOL
  • să aștepte până când codul de deblocare este trimis înapoi (poate dura între 1-2 zile lucrătoare)
  • să selecteze din nou dispozitivul pe care vrea să îl deblocheze
  • să copieze codul în câmpul "Security Code" și să confirme modificările apăsând butonul OK
  • parola va fi resetată la forma standard din fabrică (user name: admin, parola: 12345)
Fereastra SADP ce permite revenirea la parola inițială. Cadranul roșu arată locul în care trebuie introdus codul de deblocare.
A doua metodă:
În cazul celei de-a doua metodă, utilizatorul trebuie să selecteze dispozitivul pe care vrea să facă schimbările din fereastra SADP principală. Dacă fereastra arată ca în imaginea de mai jos, utilizatorul trebuie să urmeze acești pași:
  • să selecteze dispozitivul
  • să introducă locația de salvare a datelor exportate (DeviceKey.xml file) în câmpul de lângă butonul "Export"
  • să apese butonul "Export"
  • să trimită aceste date la Departamentul Tehnic DIPOL
  • să aștepte până când codul de deblocare este trimis înapoi (poate dura între 1-2 zile lucrătoare)
  • să selecteze din nou dispozitivul pe care vrea să îl deblocheze
  • să introducă locația de salvare a fișierului de deblocare în câmpul de lângă butonul "Import"
  • astfel, parola va fi resetată la forma standard din fabrică
Fereastra SADP ce permite revenirea la parola inițială. Cadranul roșu arată locul în care trebuie să fie exportate și importate datele necesare.
Parola de pe contul de administrator va fi resetată la setările din fabrică (folosind prima metodă parola standard este: 12345). În al doilea caz, nu există nicio parolă. Deci, în timpul primei înregistrări, utilizatorul trebuie să schimbe sau să seteze o parolă pentru a preveni accesul persoanelor neautorizate pe dispozitiv. Încurajăm utilizatorii să folosească parole sigure și complicate pentru a crește securitatea. O parolă sigură trebuie să aibă între 8 și 16 caractere și să conțină cel puțin trei tipuri de caractere ca exemplu: litere mici, litere mari, cifre și caractere speciale.
6. Resetarea parolei existente și setarea unei noi parole pe contul de administrator.
În cazul în care parola de la contul de administrator a fost uitată/pierdută, utilizatorul trebuie să folosească opțiunea "Reset password" și să urmeze următorii pași:
  • să selecteze dispozitivul
  • să introducă și să confirme noua parolă (încurajăm utilizatorii să folosească parole sigure)
  • să introducă locația de salvare a datelor exportate (DeviceKey.xml file) în câmpul de lângă butonul "Export"
  • să apese butonul "Export"
  • să trimită aceste date la Departamentul Tehnic DIPOL
  • să aștepte până când codul de deblocare este trimis înapoi (poate dura între 1-2 zile lucrătoare)
  • să selecteze din nou dispozitivul pe care vrea să îl deblocheze
  • să introducă locația de salvare a fișierului de deblocare în câmpul de lângă butonul "Import" și să apese acest buton
  • astfel, parola va fi înlocuită cu cea introdusă de utilizator
 
 
Regulamentul | Reclamaţii | Download | Cookies | SitemapToate drepturile rezervate © 1996-2016 DIPOL sp.j.